Frequently Asked Questions

Wat is Feelin ?

Feelin is een Belgische start up die het menselijke opnieuw centraal wil zetten binnen de creativiteit in de wereld van de video, zoals advertenties, films of muziekclips.

Wij stellen graag aan échte mensen, onze « Feelers », voor om deel te nemen aan de verbetering van onze video-omgeving. Het is een kwestie van de algoritmes en andere automatische berekeningen van sociale media niet meer onze voorkeuren te laten beheersen : het menselijke is het belangrijkste!

Praat zeker over ons in jouw vriendenkring, hoe meer mensen hoe meer impact we kunnen hebben. Volg ons zeker ook op Facebook of Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en evoluties van Feelin.

Waarom word ik gefilmd tijdens het bekijken van een video?

Om beter jouw reacties en gevoelens te begrijpen tijdens het bekijken van een video. Dankzij deze feedback kunnen wij dit doorgeven aan de personen die de video’s gemaakt hebben, opdat zij hun creaties verder kunnen verbeteren.

Wij geloven dat emoties beginnen bij jouw gelaatsuitdrukkingen en waar je op het scherm kijkt. Dit is de reden waarom we jouw reacties filmen.

Is de applicatie beschikbaar voor de iPhone?

Nee, momenteel is Feelin alleen beschikbaar voor android. De overdracht is gepland zodra de applicatie verder wordt ontwikkeld.

Waarom ziet de aanvraag er niet compleet uit?

Feelin is momenteel in Beta-versie. Dit betekent dat we testers zoals u nodig hebben om het te gebruiken en ons feedback te geven. Komende functies zijn onder andere de mogelijkheid om uw beloningen in de applicatie te zien, pushmeldingen en meer!

Aarzel dus niet om ons je feedback over de app te geven, het zal ons echt helpen!

Mijn video is « In afwachting », wat wilt dat zeggen?

Elke video capture moet nog behandeld worden door onze analytische oplossing. Eenmaal dit gebeurd is, zal je punten ontvangen die je vervolgens kan inwissel voor cadeaus. Hoe kwaliteitsvoller de captures, hoe meer punten je kan verdienen.

Mijn video staat aangeduid als « geweigerd », wat wilt dat zeggen ?

Dit betekent dat deze niet bruikbaar was om jouw emoties te herkennen. Wij valideren en belonen enkel de video captures die op een correcte manier geregistreerd kunnen worden.

Hoe maak ik een capture van de juiste kwaliteit ?

De twee belangrijkste elementen zijn : zich in een goed verlichte plaats bevinden en zich goed recht zetten, recht in het midden van het scherm kijken zoals bij een videocall bijvoorbeeld.

Probeer eveneens zo min mogelijk te bewegen tijdens de video en wijzig de hoek van je smartphone niet – bekijk zeker de video niet langs onder bijvoorbeeld.

Kan ik een video herbekijken om de kwaliteit van de capture te verbeteren?

Neen, helaas is dit niet mogelijk : Aangezien je de video al gezien hebt, is de verrassing weg en dit heeft een impact op de metingen. Maar maak je geen zorgen, de volgende capture zal beter zijn !

Hoe worden mijn gegevens gebruikt ?

Het gebruik van jouw gegevens gebeurt met alle respect voor de bescherming ervan. Ze worden volledig geanonimiseerd, en vervolgen worden ze samengevat et dit laat ons toe om een rapport op te bouwen met betrekking tot de kwaliteit van de video’s.

Wij geven bijvoorbeeld informatie mee omtrent het aantal personen die gelachen hebben bij een mop, gereageerd hebben op een ontploffing in een film of informatie gezien hebben over een website in een advertentie.

Hoeveel punten krijg ik per video?

Je wint 25 punten per video die je bekeken hebt, indien de capture voldoende kwalitatief is. Je krijgt een Amazon.fr code van 2€ per 100 punten.

Welke beloningen zijn er beschikbaar?

Voorlopig stellen wij enkel cadeau-codes voor Amazon voor. Uiteraard voorzien wij in de toekomst andere beloningen voor jullie !

Waneer en hoe verkrijg ik de beloningen?

De beloningen worden verstuurd naar het mailadres waarmee je ingeschreven bent in de applicatie. Ze komen normaal gezien maximaal 2 dagen na het bekijken van de video’s toe.

Translate (FR/ NL) >>